reklama qidirish mexanizmlarining asosiy talablariga mos keladigan manbani aniqlash;
shaxsiy kalit so'rovlarning muvaffaqiyatini taxmin qiling
veb-loyihani ilgari surish bo'yicha amalga oshirilgan tadbirlar qanchalik samarali bo'lganligini baholang.
Kontentni takrorlash indeksatsiyani pasaytiradi va hatto PS filtrlariga olib keladi.
Matnlar, tuzilish va spamlarning noyobligini tekshirish. Tarkib foydali, yaxshi tuzilgan va takrorlanmasligi kerak.
Agar siz ba'zi sozlamalarni yoqmasangiz, qidiruv tizimlari targ'ib qilinishi kerak bo'lgan asosiy manbaga xato qilishi mumkin.
Server qanchalik tez javob beradi, sahifa manbasi kodi hajmi, CRM-da sozlamalarni keshlash.
Texnik mutaxassis so'rovlar ochilish sahifalarida to'g'ri joylashtirilganligini va ularning URL manzillari yozilganligini tekshiradi.
Ushbu fayl qanchalik to'liq bo'lsa, resurs tezroq va yaxshiroq indekslanadi.
Uning qanchalik to'g'ri qurilganligi sayt qidirish natijalarida qanday joylashtirilganiga bog'liq.
Google WebMaster va Yandex.WebMaster ishtirokisiz, resursni tez indekslash va veb-loyihani kuzatishni kengaytirish imkoniyatiga ega bo'lish mumkin emas.
Baholashda Yandeks yoki Google podstansiyasida manbaning joriy holati sanoatning asosiy so'rovlari uchun hisobga olinadi.
Shaklimizni to'ldiring va bizga yuboring va biz siz bilan bog'lanamiz.
SHAKLNI TO'LDIRING